onsdag 19. desember 2012

Hux er drektig

I dag har vi vært hos vetrinæren, for å få sjekket om Hux er drektig.
Har jo sett etter tegn, og sett mange eller trodd jeg har sett mange, så før forje helg, bestemte jeg meg for at dersom jeg ikke var helt sikker innen helgen var over ville jeg ta en tur til vetrinæren.
Utover mandagen og tirsdagen så har jeg blitt sikrer. Nå er matlysten borte, og Hux sover endel.

Men turen til vetrinær tok vi alikevel i dag. Så kan jeg da slippe å lure noe mer. :-) Ingrid (vetrinær) tok en blodprøve og fikk positivt svar. Hux hadde ikke lyst til at hun skulle få kjenne etter fostre ved å klemme på magen, her var det hardt, konluderte Ingrid med. Men når vi løfter henne opp så hun bare står på bakbeina, har hun en liten kule mage.. ;-)

Fikk resept på ormekur og snakket litt om når Ingrid tenker at det er viktig at jeg tar kontakt dersom ikke alt går etter planen. Betryggende å ha en så flink vetrinær ca 15 minutter unna hjemme.

Så nå er det bare å se fram til ca 20 januar og krysse fingrer for ett passe stor kull med Hux og Urax valper.